Jeugd Vissenschool

De Jeugdcommissie van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland heeft voor haar jeugdleden een JeugdVissenSchool voor jongens en meisjes in de leeftijd van 6 t/m 18 jaar.

De JeugdVissenSchool vindt plaats in één van onze clubgebouwen te Tiel.

Door de Jeugdcommissie is een programma ontwikkeld wat uit een theoretisch en een praktisch gedeelte bestaat.
En gericht is op algemene kennis van het vissen.

Het bestaat uit een theoretische gedeelte en een praktijk gedeelte.

Aan de jongens en meisjes zullen de visspullen die zij tijdens de cursus gebruiken, zoals dobbers, lood en nylon, top elastiek e.d., GRATIS beschikbaar worden gesteld. Daarnaast zal iedere deelnemer die de volledige cursus heeft gevolg, aan het einde van het praktisch gedeelte, het Visdiploma van Sportvisserij Nederland overhandigd krijgen.

Ook zullen de ouders van de deelnemende kinderen bij de cursus worden betrokken. Op de lesavonden zijn zij van harte welkom en indien daarvoor belangstelling is, kunnen zij ter ondersteuning van hun zoon of dochter, aanwezig zijn bij cursus.

Inschrijving voor deelname aan de JeugdVissenSchool is mogelijk d.m.v. het invullen van het inschrijfformulier onderaan deze pagina.

Voor eventuele vragen kunt u ons ook een mail sturen: jeugdvisgroep@thc-rivierenland.nl

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie
Foutmelding

JEUGD VISSEN SCHOOL HSV ONDER ONS

Hieronder moet u uw Naam & Adres gegevens invullen:

Voornaam:
Achternaam:
Geboorte Datum:
Straatnaam:
Huisnummer:
Postcode:
Woonplaats:

Ik ben te bereiken op:

Telefoonnummer:
Mobielnummer:
E-Mailadres:

Overige Vragen:

Ik heb een Zwemdiploma:
Welk Zwemdiploma heb ik:
Ik heb een (Jeugd)Vispas van HSV Onder Ons:

Bovenstaand jeugdlid meldt zich aan om deel te nemen aan de Jeugd Vissen School van HSV Onder Ons.

Indien ik ben toegelaten tot de cursus, zal ik een uitnodiging ontvangen, om gezamenlijk met mijn ouders aanwezig te zijn op de informatie avond.

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie