Jeugd Vissenschool

De Jeugdcommissie van de Algemene Eerste Tielse Hengelsportvereniging ”Onder Ons” heeft voor haar jeugdleden een JeugdVissenSchool voor jongens en meisjes in de leeftijd van 8 t/m 12 jaar. De JeugdVissenSchool vindt plaats in het clubhuis aan de Zuiderhavendijk 12 te Tiel.

Door de Jeugdcommissie is een programma ontwikkeld wat uit een theoretisch en een praktisch gedeelte bestaat. En gericht is op algemene kennis van het vissen, maar in het bijzonder gericht is op het vissen met de vaste hengel.

Het theoretische gedeelte wordt op 5 Woensdag avonden gegeven, in de periode van April t/m Mei. Dit vindt plaats in het clubgebouw van HSV Onder Ons, gelegen aan de Zuiderhavendijk 12 te Tiel.
Het praktijk gedeelte zal in de maand Juni in één van de sierwateren van HSV OnderOns te Tiel plaats vinden.

Om optimaal aandacht aan de deelnemers te kunnen geven, kunnen er maximaal 15 kinderen aan de cursus deelnemen. Aan de jongens en meisjes zullen de visspullen die zij tijdens de cursus gebruiken, zoals dobbers, lood en nylon, top elastiek e.d., GRATIS beschikbaar worden gesteld. Daarnaast zal iedere deelnemer die de volledige cursus heeft gevolg, aan het einde van het praktisch gedeelte, het Visdiploma van Sportvisserij Nederland overhandigd krijgen.

Ook zullen de ouders van de deelnemende kinderen bij de cursus worden betrokken. Op de lesavonden zijn zij van harte welkom en indien daarvoor belangstelling is, kunnen zij ter ondersteuning van hun zoon of dochter, aanwezig zijn bij cursus.

Inschrijving voor deelname aan de JeugdVissenSchool is mogelijk d.m.v. het invullen van het inschrijfformulier onderaan deze pagina.

Met vriendelijke groet,
De Jeugdcommissie
Foutmelding

JEUGD VISSEN SCHOOL HSV ONDER ONS

Hieronder moet u uw Naam & Adres gegevens invullen:

Voornaam:
Achternaam:
Geboorte Datum:
Straatnaam:
Huisnummer:
Postcode:
Woonplaats:

Ik ben te bereiken op:

Telefoonnummer:
Mobielnummer:
E-Mailadres:

Overige Vragen:

Ik heb een Zwemdiploma:
Welk Zwemdiploma heb ik:
Ik heb een (Jeugd)Vispas van HSV Onder Ons:

Bovenstaand jeugdlid meldt zich aan om deel te nemen aan de Jeugd Vissen School van HSV Onder Ons.

Indien ik ben toegelaten tot de cursus, zal ik een uitnodiging ontvangen, om gezamenlijk met mijn ouders aanwezig te zijn op de informatie avond.

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie