Karpergroep

Binnen "HSV Onder Ons" te Tiel is er een KarperGroep actief.

Bent u geïnteresseerd, neem dan gerust contact op met een van de commissie leden van de KarperGroep; karpergroep@hsvonderons.nl

Hoe kunt U lid worden van de karpergroep?
Dat kan alleen indien U in het bezit bent van het lidmaatschap van de hengelsportvereniging Onder Ons te Tiel. Bent u lid van HSV OnderOns dan kunt u zich aanmelden bij de ledenadministratie van de KarperGroep; info@karpergroeponderons.nl

Vermeld in een e-mail de volgende gegevens:
-Naam
-Geboortedatum
-Adres gegevens
-Lidnummer HSV OnderOns

De jaarlijkse bijdrage is €10,- en kan overgemaakt worden op Rabobank rekeningnummer NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep OnderOns, onder vermelding van uw naam en lidnummer HSV OnderOns.

Zodra de betaling binnen is wordt u toegevoegd aan de ledenlijst en kunt u deelnemen aan onze activiteiten.

Derde Hengelvergunning
Na minimaal 1 jaar lidmaatschap bieden wij de leden een derde hengelvergunning aan. De derde hengelvergunning is persoonsgebonden en wordt 1x per jaar in december gedrukt en in Januari uitgereikt. De derde hengelvergunning is alleen geldig in viswater van HSV Onder Ons. Je moet ten allen tijden rekening houden met andere vissers en de vereniging heeft het recht om bij misbruik het pasje in te nemen.

Kijk ook eens op de website van de karpergroep: www.karpergroeponderons.nl