Karpergroep

Binnen "Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland" is er een KarperGroep actief.

De KarperGroep is ooit ontstaan door een aantal karpervissers onder elkaar. Zij hebben samen het initiatief genomen om een karpergroep te creëren om met elkaar af te spreken en samen een wedstrijdje te vissen.
Sinds maart 2001 zijn wij een officieel onderdeel (commissie) van onze visvereniging.

De KarperGroep behartigt de belangen van de karpervissers binnen de regio. Zo hebben wij bijvoorbeeld geld gereserveerd voor spiegelkarperprojecten en eventuele karpervissterfte.
Ook organiseren wij wedstrijden, lezingen en leuke activiteiten op het gebied van karpervissen. Zie voor het complete jaarprogramma onze kalender!

Ook jullie kunnen een bijdrage leveren aan deze website door bijvoorbeeld foto's van je vangsten, sessieverslagen, technieken of een interesant artikel te mailen naar info-karpergroep@thc-rivierenland.nl

Bent u geïnteresseerd, neem dan gerust contact op met een van de commissie leden van de KarperGroep.
Dit kan via de mail; info-karpergroep@hsvonderons.nl

Wilt u liever bellen, dat kan ook!
Neem dan contact op met Michel Groenhof 06-46161824    (Gelieve na 17.30u ivm werk.)

Hoe kunt U lid worden van de karpergroep?
Dat kan alleen indien U in het bezit bent van het lidmaatschap van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland te Tiel. Bent u lid van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland dan kunt u zich aanmelden bij de ledenadministratie van de KarperGroep; info-karpergroep@thc-rivierenland.nl

Vermeld in de emailde volgende gegevens:
-Naam
-Geboortedatum
-Adres gegevens
-Lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland

De jaarlijkse bijdrage is €10,- en kan overgemaakt worden op Rabobank rekeningnummer NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep THCR, onder vermelding van uw naam en lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland.

Zodra de betaling binnen is wordt u toegevoegd aan de ledenlijst en kunt u deelnemen aan onze activiteiten.

Derde Hengelvergunning
Na minimaal 1 jaar lidmaatschap bieden wij de leden een derde hengelvergunning aan. De derde hengelvergunning is persoonsgebonden en wordt 1x per jaar in december gedrukt en in Januari uitgereikt. De derde hengelvergunning is alleen geldig in viswater van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland. Je moet ten allen tijden rekening houden met andere vissers en de vereniging heeft het recht om bij misbruik het pasje in te nemen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Karpergroep